HAY TRAY TABLE

0kommentarer

 
 
Det blev precis så bra som jag tänkt mig. Mitt nya Hay tray table är på plats. Och bara en sådan snabb leverans gör ju en överlycklig - tack Rum21 för det.
 
 
 
 
 
 
Nu har äntligen min Block Lamp från Design House Stockholm fått komma fram igen. Passar perfekt på detta bordet och relativt barnvänligt då det är svårt att dra ner lampan över brickkanten. Dock gör sig den svarta sladden sådär kan jag tycka, men det är ett I-landsproblem..
 
 
 
 
 
 
En ny/gammal tavla fick ta plats ovanför bordet också. En enkel print från GRAFITGRÅ
Jag köpte den för ca 1 år sedan och den har legat inramad i ett skåp ett bra tag, men nu. Det var nu det hände, den fick äntligen komma upp på väggen, allt har sin tid som man brukar säga.
 
 
 
Välkommen Lördagskväll  ♥
 
 
 
Block lamp, Design House Stockholm, Grafitgrå, HAY, Hay tray table,

Kommentera

Publiceras ej