HEJ VÄRLDEN, HEJ FREDAG

0kommentarer



Fredag idag, och det har blivit en hemmadag för mig och J. Igår var jag nämligen totaldäckad pga ngn liten skitbakterie el dylikt. Det började i onsdagskväll och igår var det enbart sängläge och nyponsoppa som gällde för min del, men idag är jag både feberfri och piggare, så jag hoppas baciluscus försvunnit långt här ifrån...


Vi har haft en mysig dag tillsammans, min lilla gos och jag. 



💙



Jag inser för var dag som går att den här lille mannen har utvecklats så himla mycket. Han kommer ihåg mycket, pratar mycket och förstår en massa. Det är så roligt med alla dialoger vi har.. Jag får allt hålla mig för skratt ibland.  



Idag bjöd J mig på kaffekalas på sitt rum. "mamma maka muffin" "föst in ugnen" ja, men precis..  Muffins måste ju klart in i ugnen innan.. När han gav mig en sedan sa han "ätte varm" sen satt vi på varsin stol och varsamt låtsasåt muffins.. 


Nu har det redan hunnit bli eftermiddag. Här fortsätter dagen i lugn takt för min del, då jag inte är helt 100 i form än. 



Ha en fin fredag vänner och en bra helg.



KRAM


Kommentera

Publiceras ej