ATT NJUTA LUGNET INTILL HAVET

1kommentarer

 
 
I lördags checkade jag och sambon in på Hotell Skansen för ett dygn med SPA.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Mycket fint och trevligt hotell och vi hade en perfekt helg.
 
 
Jag tycker alltid att alla SPA-hotell jag har varit på (inte så hemskt många dock) alltid lyckas med att få till en sådär skön och harmonisk känsla i hotellet och dess atmosfär, och här var det likadant. Mörkt trä, betong & stål. Dessa hårda och lite stela material gifter sig fint ihop med textilier som oliv, mullvad & creme och tillsammans så skapar bara atmosfären ett lugn. Det är ju det som är tanken och jag tycker det är roligt och bra att många svenska hotell riktigt har lyckats med detta.
 
 
 
 
 
Där ute skymtar ni Kallbadhuset - mysigt med en varm pool på baksidan här ifrån sett, med utsikt över havet och trappor ner, så att man kan ta ett svalkande dopp om man önskar. Bastu, relax m.m. rymmer även Kallbadhuset, riktigt rogivande och fint ställe.
 
 
 
 
Kallbadhuset kan du besöka utan att bo på hotellet, det kostar en liten slant bara.
 
 
 
Innan Söndagens frukost tog jag mig ut på en liten promenad längs med vattnet, och dessa två var i stort sett de enda jag mötte på min runda.
 
 
 
 
 
 
Innan det var dags att åka hem blev det en liten promenad ner på stranden med bägge pojkarna mina.
 
 
 
 
Liten liten kille på stooor strand. . .
 
 
 
 
Sammantaget, en mycket trevlig helg innehållande kärlek med både litet och stort hjärta, hav, lugn, bad & bastu, relax, afternoon tea, tre-rätters middag, sovmorgon, promenader
 
 
TACK för denna helgen.
 
 

1 kommentarer

Linda

11 Feb 2014 12:00

Åh låter som ni haft en toppenhelg verkligen :) härligt!!!

Om jag minns rätt så har väl du kört den här fitnessfighten va? Vad innehöll den på ett ungefär när det kommer till mat å träning? Ngt du kan rekommendera?
Är lite sugen på att testa den framöver :).
Kram

Svar: Helgen va super 😄

Yes. Jag körde FF I Augusti 2012, va supernöjd. Det va en kick start för mig. Svårt att förklara lite kortfattat. Jag bjuder mer än gärna in dig på en fika:) så kan du få ett bättre svar..
Ha en fin alla hjärtans dag med dina fina.

Kram
Me

Kommentera

Publiceras ej