10 dar nollningen, finsittning, idag slappsittning...

1kommentarer

Är nu sedan igår dubbad 1:a..ingen nolla längre..nollemarkeringen är slängd...den luktar illa och hade bara tagit onödig plats i garderoben...
Förra tors började äventyret..det har varit 10 bra dagar.. kul folk, roliga happenings...några pausvilor under veckan hanns med...skönt de me... mycket spex, mycket skratt och många nya bekantskaper...
Nedan kommer mina bildklipp från denna vecka..
Igår kväll avslutades hela kalaset med finsittning...jätte trevlig tillställning, mat, dricka och fet kväll...
Dagen i ära..bakis...haha...skönt att få sova länge....mindre skönt med huvudvärken som märktes så fort man tog huvudet av kudden...
Min största anstränging idag var tvätt, städ och handla upp kylen.. vid eftermiddagstid så började huvudet fungera som vanligt igen...

Efter Elleläsning uppskrupen i soffan så blev det en dusch.. nu väntar snart film och godis...

Så då är man dubbad student...och ska börja..o jisses...jag är nervös..

Väl mött!!!


                                   Staben                      Jossan

                                                                                                         Lambo på Hillevi


Erika                          Karolina & Emelie  Lotta, Nina & jag    Jesper                      Straffmästarspex


Övning inför Melodifestival


Förberedelser inför regatta racet över Nissan...


image79
Såhär såg de ut egentligen...vår stab....Det var lite annorlunda när de tog av sina masker, men ahhh va kul de va.

Finsittningen


                                                     Nina och Anders    Martin och jag          Erika, Lotta, Emilia och "sergant" Ulrika


Festen fortsatte

jag och Ulrika

1 kommentarer

hillevi

27 Aug 2007 08:54

hello sötnos! fina bilder....!!=) jag är sjukt trött och skulle egentligen bara vilja ligga o snooza i sängen.... men inte då. i går blev det kalas o massa mys med j, kändes lite trist att säga hejdå i morse. jag hör av mig i dag om kvällen. ha en bra först dag! kram

Kommentera

Publiceras ej