22 år...

0kommentarer

Idag är man då 22år gammal... jippi...haha

Startade med att man vaknar upp i stugan..va där igår...
Tog mig en morgon promenad....skönt att bara va ibland...
Åt frukost o kollade TV..

Åkte mot Halmstad..tömde allt jag packat ner i pappas bil, upp med allt i lgh...svettigt...
Min lilla lgh blev proppfull me allt..kartonger o kassar m.m.

Har nu satt ihop mitt fin fina matbord... tack pap för födelsedagspresenten..


image88





Mitt bord är vitt.
så nu är det invigt också..äter lite samtidigt o snart e de föreläsn...

Kan knappt fatta att det är 10 år sedan jag fyllde 12, samma dag som prinsessan Diana dog...kommer så väl ihåg den dagen... jag satt som klistrad framför tv.n och bara "stirrade".... o det var som idag... piss regn..

En glad 22 årig har sagt sitt för idag...

hej hej

Kommentera

Publiceras ej