Over and out...

0kommentarer

ja, nu e ledigheten över...känns som man haft semester från läsn o studier...inte ägnat 1 sek åt några böcker sedan förra tors....då tentan skrevs...

O i fredags kom beskedet från tenta nr 2. VVVGGGGG.. ahhh, så glad jag blev...det var riktigt skönt att få veta att det gick vägen....så väntas bara beskedet från tenta nr.1. För precis 2 veckor sedan skrev jag den...It användning...ahhh


Nu börjar allvaret o 2 nya kurser igen....
Tåget går 10.20 mot Halmstad...och 13.15 ska jag börja en ny kurs. Marknadsföring....spännande....
Veckan har varit bra, skönt att bara få vara ledig...jag har jobbat en del.. o de har varit kanon..
sedan mycket promenader och god mat m.m.


Jag tycker alltid det är svårt att lämna hemmet..här, spec när man varit här så länge nu..o komma ner till min lilla lya...men jag ska inte grina...jag lovar...allt annat, allt runt om kring är så roligt...och de underbara vännerna, inte att förglömma...saknat Er!!!!

Vi ses.

image143

       

Kommentera

Publiceras ej