Små garv, stort nöje...

2kommentarer

Ja.. det måste ske sådant för att klara av redovisningen.. satt idag i skolan.. vi har ett praktikfall vi ska ta oss igenom under denna vecka.. puhh pust o stön..
Sitter nu vid bordet som är överöst med en mängd papper o uträkningar m.m.
O när jag pillar med siffror o gnuggar sig i skallen så blir man såå seg o trött så till slut garvar man åt skit simpla grejer.. idag var en sån dag.. vi satt som nötter o kunde inte fokusera när den ena kommentaren efter den andra va störtskön.

Så nu är det mkt plugg... 2 veckor till sen är det jul ledigt..haha, ledigt o ledigt....tenta efter jul, men en del ledighet blir det iaf...

Ska hem o julstäda i vmo i helgen o börja jul-jobba, kan man säga så?!?.. ja, de ska bli riktigt kul iaf.

Har här i min lya fått upp min jullampa.. tog vasen jag hade och fyllde med lampor..lite småmysigt blev det allt.

Imorgon bitti bär det till Skummeslöv för en kort visit. ska hjälpa far min.

Nu ska jag räka vidare, sen väntar soffan, DH o en godispåse vid 21.00

tjing.

2 kommentarer

annie

27 Nov 2007 18:38

hej bruden
läget?
vi ses i jul va.puss

annie

28 Nov 2007 09:42

idag är jag trött. ikväll blir de julpynt och glögg-mmm.

vi firar på varsitt håll, bryan är lite i vmo innan jul. sen jobbar han tidigare än va ja göör.
ni då?
juldagen blir utgång. yooo.
du med?
puss

Kommentera

Publiceras ej