1 år har gått....

2kommentarer

Ledig...riiiba
Ja, idag da var man ledig efter mycket jobb. saaaa skont.
Vadret ar sa underbart. Ska efter detta ga upp och hamta min bok, sedan ga ner till hyde park o lasa o skriva kort..

Helgen har varit hektisk och jobbig.. det var lite for mycket.. men nu ar jag ater pa banan.. med nya och friska tag.. det har anstallts en till svensk tjej pa jobbet..madeleine.. trevlig tjej.. dock hade hon lite problem med boende, sa fran och med idag ska hon bo hos mig tills vidare.. vi har ju haft moa o linas 2 kompisar dar i typ 1 vecka.. varsta hostel vi har.. haha..

Igar slutade jag 4.. det var en sa skon kanlsa o lamna jobbet da.. gick hem o bytte om, jag och sanna tog en lang promenad.. fikade, gick i hyde o park.. satte oss o prata.. det var sa skont.. o vadret underbart..jag uppskattar parkerna sa mycket har, for det ar sa stirrigt pa de stora gatorna.. o spec efter denna jobb helg sa var det guld vart.

Vi gick hem, bytte om. Motte upp Frida och Sofia... tog oss till Soho, gick och at pa Bella Italia.. mkt trevligt.. satt dar till stangning...12..
jag, sanna och frida gick hem.. det var skont.. dock var det lite kyligt.

Nu ska jag kolla aftonbaldet och lite annat..

Ska lagga upp lite nya bilder i slutet av veckan hoppas jag..

just det.. mitt mob nr ar nu: +44(0)77 26 40 79 88

Ha en bra vecka.

Era kommentarer varmer mig sa mycket... tack alla som.. jag ar sa dalig pa att svara pa mail, det ar enklare att na ut till alla via detta sattet..hoppas ni har forstelse over det..
tack an en gang..

Manga soliga Kramar Emelie

Detta är lite falsh backs.....det är på dagen 1 år sedan...känns sjukt att tiden går så fort.
Idag har jag inte njutit sol i Hyde Park, dock regnstänk och blåst i Halmstad...
det känns som igår....känslor och minnen från London finns alltid i hjärtat...

      

- Jag ska besöka denna plats igen, i solsken.....

2 kommentarer

annie

17 Oct 2007 17:12

hej. kul och höra från dej =).
jag är bättre, men den värken ja hade igår. bläääärk.alltså.
hur är livet i halmstad?
puss

Anna

18 Oct 2007 09:07

Idag strålar solen Emsan-då är Halmstad som vackrast.Om jag och du hade haft tid skulle vi sätta oss i parken och bara njuta av hösten. Sånt får vi göra snart- när tentorna är över. Du är bra bra bra! puss

Kommentera

Publiceras ej