varför ska man känna som man gör...

0kommentarer

jag blir så trött....så ledsen.. och detta bara fortsätter...det känns som jag är i ett ekorrhjul..det bara snurrar på...små problem tillkommer allt eftersom och det blir till större problem, vilket det kanske inte borde, men det går inte att hjälpa att det bara växer...

ångest, rädsla, ensamhet, kyla, hemsk, kusligt... fy o fasa...

jag känner så mycket, kan dock ej sätta finger på det...allt bara strös samman o i mitt huvud, och jag har inte ork och lust att stå upp- vara stark och vuxen och ta tag i allt.. vilket ska jag ta tag i???

Jag söker ingen tröst...jag känner bara att jag måste få skrivaav en del,, kanske e bra terapi de...som sagt, jag vet inget...

Kanske ska jag ta tag i mig själv...t amig samman, resa mig upp o bara tackla omkull alla problem som bowlingkäglor...ja,kanske det... men jag orkar inte....

Nu ska jag sova och hoppas att vakna upp till en bättre dag...en dag av glädje och isåfall njuta av det...

Kommentera

Publiceras ej