En sten föll, nu föll en till.. o vips så va man glad...

1kommentarer

Ja.. puh ja.
Förra måndagen lämnade jag in mitt första arbete (Rapport) på Högskolan... det var då den första stenen släppte, i och med att man jobbat med den x antal dagar, och var nervös, ja faktiskt.. detta var edn första prövningen...tänk om jag fattat helt fel, tänk om det är skit skit skit....nja, efter ett tag började några av dessa argument dämpas ner.. men iaf..inlämnad var den... så kommer ju nästa steg.. åhh, vill ha tillbaka den, vill veta hu det gått...Bra, dåligt, kompl eller ej.. men vill även kunna lägga den bakom mig.. och inkassera 1,5 p... haha, låter jävligt töntigt detta. 
Men så idag hämtade jag ut den... VG.. ok, ett litet - också, men det blundrar man nästan för i denna iver.. jag kände mig som ett litet barn, som blev så glad för en fin barbie docka eller ngt likanande...

Så jävligt ego som man e, så drog jag iväg ett sms till älsklingen, mor, far o syster och skröt lite lätt.... dumt, inte att räkna med att jag kan ringa o säga hur jävligt plugget går o vilken tenta ångest jag har om några veckor...vilket svar kan väntas...jo, men de fixar du...tänk på rapporten....Haha

Jaja, men lite lycka och självegoism måste få tillåtas...

Så nu är snart lunchen slut och vi ska ha workshop till 16...

O ikväll blir de idol mys med Anna... mkt trevligt...  

1 kommentarer

hillevi

27 Sep 2007 16:36

klart du skall skryta om ditt först vg. om de andra o tredje o fjärde med! nu sklal jag plugga så jag kanske får samma lycka! =) kram

Kommentera

Publiceras ej