ja, uh o puh...men ahhhh

1kommentarer

fy vad jag är sämst på att hålla denna lilla sida update...
jag hade tänkt lägga upp mina bilder från en underbar helg...STOCKHOLM och en hel helg med vänner...var så underbart..
Torsdag....Åkte med Nina O Emilia (studievänner) upp till Norrköping, vidare sen därifrån med buss. Väl framme åkte jag till Lady Hamiltion i Gamla stan, hotellet Erika jobbar på... när hon slutat drog vi till Lejonbaren för ett glas vin. Jag, Erika, Staffan och Linn...sen for vi till Erikas hem, Karlaplan...så skönt att få lägga sig i en säng....

Fredagen
bjöd på strålande sol... åkte ut till Djursan...åhh, så mycket minnen o känslor....ösby station....ner till torget.,,,och till cafét jag jobbade på...uhhh, ägarbyte....det var inte alls som förr...inte samma underbara känsla, men ok... - Vi gjorde lätt bättre latte!!!!!!!!!!
Fre eftermid rusade jag runt lite på stan, hälsade på Johanna (kul, det var sååå längesen vi sågs....)
Lunch Espresso House...Fridas jobb, sen hälsa på Ida på Nilson...
Hem till Erika, plocka ihop mitt pick pack....mot Fridas hem...St.Eriksplan... såå underbar lgh.. Ett glas vin, sen mötte vi upp Ida. Middag och tjejsnack på Bolero...mycket trevligt.
Hämta mina saker, sen gick jag och Ida hem till hennes lya.. .sleepover där...tack.

Vaknade på Lördagen av scones och kladdkaka bak... helt underbart... om varje dag var sån...haha, ne jäkklar va bortskämd man hade blivit...
Ida pös till jobbet runt 9.. jag slappade kvar, duschade och gjorde mig iord.
In till stan, till Johanna o lämna grejerna.. Erika slöt upp och vi hade en lunch ihop... kul, att träffas...
Jag och Erika gick på stan.... hälsade på Annie på NK...kul o se dig.. in work position..
Sa hejdå sen till dom.. Erika o Frida.. men hoppas att vi snart ses igen...
Hemåt till Johanna, 2 år sen jag var i deras lgh sist.. lika fin.. Vid 7-tiden. Middag me Ida o Johanna på Fridays... så gott. Hej då till Ida.. Jag och Johanna hem till henne, vin och drinkmys o soffan....helt underbart.

Hastigt bestämdes hemfärd  sent på kvällen så Sussi och David (Mickes föräldrar) hämtade mig halv1, utanför Johanna, så 4.00 gick jag in i lgh på Malmgatan i värnamo... kröp ner jämte pojken min,.,
Vi skulle egentligen åkt sön morg, men de bestämde sig att åka på natten, och eftersom vi hade hemma mys blev det perfekt.

ahh, en underbar helg... är sååå glad att jag träffade er alla i Stockholm.. TACK!!!!

Nu är jag tillbaka i vardagen och Halmstad, men jag klagar inte över det.. pomenixat nu på morgen, duschat, ätit frukost, sitter nui här me tända ljus och kaffe.. mys de me.. haha...

1 kommentarer

johanna

29 Sep 2007 14:17

du e såå underbar.. tack för myset senast.. hoppas du ha en skön helg gumman.. pusss

Kommentera

Publiceras ej