puhh...dålig på detta...

0kommentarer

uhhh jag... jag får så bekräftat att jag inte är så bra på att uppdatera denna sida, när jag tittar på mina vänners o se deras "varje-varann-dag-upplägg"
ok, jag inser...jag lägger ingen stor  vikt vid detta kanske..

håller just nu på o skriver en Rapport ang IT missbruk,där jag avgränsat mig mot Facebook, det är ju något väldigt hypat nu...

Jag har själv Facebook sen  2veckor, och jag har fortf en viss skeptis emot detta nätverk... ett stort skvaller forum kan det nästan liknas..
alla ser allt om alla.

OK, det kan väl vara kul att hitta en gammal kompis.. men, hallå, gammal o gammal.. hade man varit 30 så hade de ju varit en sak att hittat en gammal klasskompis på nätet och fått veta va den människan håller hus m.m.
så, nja, jag är sådär emot Facebook, och med tanke på min Rapport, så ska jag väl tillägga att den kanske inte är jätte positiv...

shit, vilken jäkla moralkärring jag låter som,,,

nog om detta.,.,

jag pimplar vin och försöker få ihop mina 2 stolar...tro inte att min kapacitet nedsatts pga vinet...när jag insåg att stolarna av mig huvudvärk styrde jag kosan mot vin flaskan istället.. bättre tyckte jag...

Imorgon fre, och sist men STÖRST...

Solheim cup drar igång o Halmstad lever som aldrig förr..

Ciao amigos...

Kommentera

Publiceras ej