Jogging.

0kommentarer

Yes. Tog mig i kragen idag o gjorde slag i sagen.. en joggingtur i solsken.... det var hur skönt som helst... svetten RANN bokstavligen i ansiktet, men va fasiken... det ska de ju.

Dagen slutade redan 14.00... o soltokig som ja e så snabbade ja hem.. bytte om, hämtade solstolen på vinden o gick ut i satte mig i solen utanför huset o läste IT och affärsnytta.... att kunna sitta utomhus o läsa gör allt lite enklare...Emilia kom förbi o satte sig också..

Efteråt bytte jag snabbt om, sedan gick jag i rask takt mot stationen, och därifrån joggade jag mig bortåt östra str... såå underbart... med musik i öronen så funkar det.
Tar igen detta eftersom jag på morgonen gått i dvala gällade mina morgon promenader... kommer igen snart..
Tror att jag är trött för att jag sover FÖR mycket,hur nu detta kan vara möjligt... sover ca 8 tim per natt o de e ju precis lagom, men ändå svårt att ta sig upp på morgonen.

Nu ska jag maila lite SA bilder, sedan blir det Desperate....

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej