Solen skiiiiner.

1kommentarer

Underbart är kort.. Nja.

Vaknat till sol 2 dagar.. söndag o måndag, men idag, nu skiner solen i Halmstad. Ska nu snart på powerwalk me tjejerna.. skönt.

Helgen har varit lugn och skön. Mitt hjärta åkte i lördagsmorse, jobb o mässa.. så jag hade familje o släkt mys, heldag me far o farmor i lörd, hör ej till vardagen... så det var mkt trevligt.

Mycket promenader har det blivit... en låååång fika med min morfar i söndags... bakelser o allt.. sällan sånt händer, så ibland måste man ju unna sig.

Nu är det studier för fullt... men fredag jobb, och efter det kommer mitt hjärta hem..

ps.
Snart får man nog allt unna sig kaffe o glass i solen..

Kramar

1 kommentarer

Anna

01 Apr 2008 16:35

jag unnade mig det idag- glass i solen alltså. mumsigt värre!

Kommentera

Publiceras ej