Vart..

1kommentarer

är solen. Den finns där bakom molndis. Jag vill ju ha STRÅLANDE solsken... såsom igår.
Igår lovade jag mig själv att njuta utomhus av våren o dess solsken.... tji me de... blev inte mkt tid ute... allt annat som skulle göras fick göras.

15.30 åkte ja ner till Halmstad.. snabb handling på ICA, sen hemåt, göra mig iordn för att ta mig till Erika efter 18-tiden.
Tjejmiddag väntade.. paj och glass tema.. jätte god och trevlig middag... härligt sällskap, vin o sång. Hade sångtema på "öl" spelet...
Kvällen fortsatte på Caféet.. mkt trevligt ställe.. skönt ställe, bra musik... det blir bara bättre o bättre för varje sommar... gillar de stället.

Idag väntar en seg söndag... tvätt o städdag i eftermiddag.. men innan det ska det hinnas med en promenad iaf, i soldis.. haha.

Trevlig söndag.

1 kommentarer

lisa

20 Apr 2008 11:02

hoppas du får en trevlig dag! :)

Kommentera

Publiceras ej