4 år sedan..

0kommentarer

jisses så fort tiden går.

Min vän Erika har lagt upp bilder från vår tid i Sthl, och det är rätt så exakt, ja, precis på dagen 4 år sedan jag flyttade in på Belestigen i Djursholm. 24 augusti 2004 närmare bestämt... Tiden springer bokstavligen iväg ibland....jag minns det som igår. Nu 4 år senare sitter jag i Halmstad, nyss hemkommen efter samling med våra nollor. Det är så skönt att komma hem och få ta av sig peruk och solglasögon + en varm overall som verkligen är jätte varm dagar som dessa då solens strålar har hittat hit.

Nu ska jag ut och jogga en liten runda... det är så skönt att springa sig svettig i solen... och att få komma hem och faktikst njuta av en godispåse.... som man gjort sig lite välförtjänt av.
Tvättning står också på mitt söndagsschema.. inte det roligaste, men ett måste....bör också ta dammsugaren över mitt golv...

Ha en bra söndag så ska jag ladda för min joggingtur...ska bara ha en fullladdad Ipod med sköna låtar först.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej