Ännu en dag..

0kommentarer

..närmare vår avtäckning... det ska bli såå roligt att ta av sig peruk, solglasögon och overall, får att låta dem se vem man verkligen är.

Dagen har flutit på.. regnat och blåst hejdlöst här....
Jag och Fanny har sprungit en runda, riktigt skönt....


Jag har inte förstått att på måndag börjar allvaret igen... studierna tar vid.. men jag tror bara det är bra, att man kommer att få tillbaka vardagsrutierna... jag mår mycket bättre av att ha lite vecko struktur m.m... men det kan nog bli kämpigt till en början, då vi riktigt drar igång med tunga kurser som programering och finansiering... uhh ja..
Men innan dess ska födelsedag hinnas med...

Jag har ikväll haft mycket funderingar i och kring studierna... vart kommer det leda till... vart gör jag om 2 år... vem är jag. Inom vilken bransch vill jag verka.. kommer jag inför nästa år att hitta en bra praktikplats... något som tillför både mig och utbildn något... uhhh.
Vad vill jag jobba med??? -inte en jäkla aning känns det som nu... ekonomi är ju ett jättestort spektra... det går ju inte säga att man vill jobba med ekonomi, allt handlar ju om ekonomi... vare sig man jobbar i ett tillverkande och tjänsteföretag, butik eller liknande, så handlar det ju i sista änden om att göra så stor vinst som möjligt.. det strävar vi ju alla efter...

ahhhh, nu har jag satt griller i huvudet på mig själv... så mycket tankar och funderingar, och det ena leder alltid till det andra...

Bör snart gå o lägga mig, läsa en bok.. somna gott och vakna utvilad imorgon och ha sjukt kul de 2 sista dagarna innan detta jippo är slut på lördag kväll efter en festlig avslutning.

Gonatt kram

Kommentera

Publiceras ej