Snart snart snart....

0kommentarer

löning på måndag.. tacka gudarna för det... jag är barskrapt.
Lever just nu på 54,50:-

Var igår hos min kära far... firade lite tidiga födelsedagar med god mat.. förrätt är underskattat för en fattig student.
Idag har det regnet hejdlöst i Halmstad.. detta innebar att traditionella Beachdagen för nollorna fick ställas in.. dagen blir en soffpotatis dag... sitter här i min mysdress, omejkad och lyssnar på bra musik... Winnerbäck - Om du lämnade mig nu, den etsar sig fast... och jag tycker det är hutlöst bra, musiken är ljuvlig.

Idag blir det nollepub för nollorna, och jag ska jobba där 17-03....huh. Får tänka tillbaka på london tiden, då man jobbade på restaurang och det var de tiderna....fredagar och lördagar.. och man gillade läget.. att garva åt andra fulla, redlösa, roliga och mindre roliga gäster...

Jag borde ta en liten tupplur för att orka kvällen...i och med att jag sov dåligt inatt...

Trrots att jag är fattig har jag lyxunnat mig en tidning för 40 spänn och godis, det är lyx det för en fattig en regning dag som denna..

På måndag blir det shopping, har tom gjort en lista...haha.

* bas toppar
* almenacka
* nagelfil
* boots
* kjol

.....vill ha begär har jag nu... och jag intalar mig själv att jag kommer att ha sååå mkt pengar på måndag.. men hahah, 1/3 del av pengarna går att betala räkningar, sen ska man ju kunnaleva ett drägligt liv den närmaste månaden, så shoppa loss,,, ne, det blir ingen AHA-shopping inte...

ha en bra lörd.

Fick lite minnen och flashback från början av juni.. nu när sommaren känns som en evighet sen:

 

Kommentera

Publiceras ej