1 december

3kommentarer

Jag klarade det.. Godisuppehåll på 1 mån.
1 nov - 1 dec.
Så ikväll då jäklar smäller det.. har redan ätit lite choklad fudge idag...mumma så gott.

Igår var det första advent. Vi var bortbjudna på glögg x 2, trevligt trevligt. Hela eftermiddagen och kvällen tillbringades med goda vänner.. Jag måste säga det att BLOSSA vinglögg 10% är helt klart den bästa av alla.. finns inget som slår den, den är en klassiker som alltid funkar.

Igår var vi på jakt efter en julstjärna till vårt stora vardagsrumsfönster, och efter lite gnabb mig o hjärtat emellan om storlek m.m. på en pappstjärna (i-lands problem) så blev det tillslut en klassik vit stor en en. 1m o diameter, o fint blev det.. lyser finast på hela malmen iallafall..

Nu har veckan kickat igång igen, kom ner till halmstad imorse, nu haft förläsn o är nu hemma på en snabb lunch, ska jobba me grupparb under em.

Kram

3 kommentarer

annie

02 Dec 2008 08:27

mysig helg du haft. när får du jullov?

här är det regn idag, jaja.

ha en lovely dag .puss

Anna

02 Dec 2008 09:20

vart har du hittat en så stor? jag har letat i hela Halmstad och bara hittat puttefnasksmå-stjärnor. Jag vill också ha!puss

Anna

02 Dec 2008 09:24

Vart har du hittat en så stor? Jag har bara hittat puttefnasksmå-stjärnor i Halmstad....

Jag vill också ha!puss

Kommentera

Publiceras ej