14 dec...

0kommentarer

julafton om 10 dagar, det närmar sig med stoorm steg. Idag blir det minijul här med vännerna.
Ska nu åka till maxi och inhandla gröt, pepparkakor och massa glögg, sen så blir det julklappslek hela kvällen...mys mys.. kan senare berätta vad för klappar jag spelat hem, om jag nu lyckas spela hem några.. jaja.

Gårdagen började jag med att titta på Lucia på TV, det är stämningen, fortsatte sedan att titta på Halmstad lucia på stora torg med tjejrna, efter det en snabb vända på stan...
åkte ner till skummeslöv och pappa..trevligt. Bjuden på middag också, vilket var kalas,

Åkte hem igen, hämtade upp mina vänner, gjorde mig iordning, sen började festen.. var bjudna på födelsedagsfest, det var sk. födelsedags förfest... det var helt ok. Kvällen avlutades med utgång.. hade en jäkla trevlig kväll. mina klasskompisar och jag hade riktigt tervligt... ett härligt gäng... dansade oss slut till schalger och gamla dängare..

Nu måste jag kila.

KRAMEN

Kommentera

Publiceras ej