Lördag-december-glöggfest...

1kommentarer

ja, men ingen jävla snö syns så långt mina ögon når... bitter ja låter.. men det är jag inte.
jag är på topp...

Igår jobbade jag, sen bakade jag julgodis... knäck (som blev helt perfekt), choklad och apelsin tryffel... mmmm, ja o jessica klabbade ihop det till fina små söta bollar...

Igår njöts även detta...




egengjord sushi... ahh, så gott det var.

nu dök svärsyster (hmm, säger man så) in här, så nu blir det stan, sedan handla.. ska försöka sno ihop 2 st typer av snittar till kvällningen,
KL.18.00 så har vi bjudit in till glöggfest... alla har tackat ja, så 16 personer blir vi.. mycket trevligt...

KRAM o trevlig lördag, den 6 december

1 kommentarer

annie

06 Dec 2008 17:51

Gud va gott. Sushi är hyvens grejer! Vi har infört det varje fredag, fast inte hemmagjord.

Har du några bra julgodis recept? Jag gjorde lite igår men de blev sådör bra.

jaja.' må väl

PUSS

Kommentera

Publiceras ej