Ahhh..

0kommentarer

fick nyss tipset om yoghurt glass...mumma.. o nyttigare..
Jag som varit sååå sötsugen nu ikväll efter mitt gym pass... har varit nära att ta fram godis påsen (som jag gömt undan.. gömt o gömt...men ja SKA bara äta godis på helgerna.. så tar de inte slut under helgen, så läggs de undan)

Har  nu kommit på vad ja ska införskaffa.
Vaniljyoghurt, o sen alltid ha lite frysta hallon el mango hemma.. en enkel blandning...o mumma....

Tänkte även göra mig nyttiga mellanmåls muffins, bra att ha i frysen o kunna tina upp vid sötsug...

Nog om detta... Får bli lite te o honung snart.

Idag kommer våra programs overaller.... just de ja.. vi va ca 12 st som fick dom... alla UTOM min fanns givetvis.
Och eftersom det är invigning imorgon så gjorde de en liten provisorisk lösning,
Fick en IT-overall, som de klistrat svart över, sedan på de tyckt vår logga...haha, men just bara till imorgon... sedan kommer min overall efter ett tag...

Det stora + är att min overall kommer att vara helt ny och färsk, eftersom den ej är med imorgon på invigningen..gissar att de kommer att synas på de flesta...

Nu blir de snart tv slapp, men först lite plugg till.

Kommentera

Publiceras ej