Tårar..

4kommentarer

kommer sällan från mina ögon då jag ser på filmer.. vare sig det är sorgligt eller hemskt...
Ok, erkänner.. Titanic, då fann gåshuden och rysningarna o nära till tårar..

Men så igår... på SATC filmen.. jag kände att gråten nästan bara kom... jag blev såå tårögd. Det var så vackert, och så mycket känslor..
Filmen va mer än bra.
Erika frågade mig hur många cosmopolitan filmen får.
- en livslängd av cosmos är mitt svar...

Nu är det högsommar värme här i svea rike, me like.
O det är jobb, men va fasen gr de.

Igårkväll va de golf me hjärtat och hans kunder, danskar.. o jag visade inte upp min allra bästa golf, men men.. trevlig runda, fint väder och grillning..

Ikväll är det grillfest med jobbet.. lekar m.m. är inplanerade... så skönt att vädret är så fint.
Jag hoppas att vi har samma lycka till helgen.

kramen

4 kommentarer

Anna

03 Jul 2008 09:07

Emsan jag grät floder när jag såg filmen och skrattade nog lika mycket. Bra som bara den!

Linnéa G.K

03 Jul 2008 09:15

asså shit!! jag måste verkligen se den nu!!! :P

ha en bra dag!

Frida

03 Jul 2008 16:20

Åhh. är filmen så bra asså? Jag å Jonas syster ska på den i helgen. Ha så kul ikväll på P-festen. Ring nån dag. puss

johanna r

03 Jul 2008 16:47

åh gumman va den bra. jag har ju fått för mej att jag måste kolla alla säsonger innan ( iom att jag inte sett ett avsnitt innan ) haha så snart ska jag me gå på den.. sakna dej pusss

Kommentera

Publiceras ej