En vanlig dag..

0kommentarer

den började innan 7...var uppe efter det att min hjärta åkt till jobbet... började dagen väldigt trött-..kanske sveriges seger igår kan ha spelat roll.. det var en bra match.. vi hade fotbollsfeber här i vårt residence med 2 goda vänner.. snittar,godsaker och öl.. mkt trevligt..

Dagen har varit jobb till 5, mkt att göra, men det är roligt det.. blir dock mycket kort veckor framöver...
Har varit o fixat till mina glases, hämtat kött... jag och hjärtat.. eller förlåt.. bara mitt hjärta lagar kyckling och fläskfilé till systers student... hjärtat mitt är duktig.. så jag sitter här i köket och tittar på, samt äter en tidig kvällsmat.. tacka vet jag ostmacka och yoggi... men ett stort + då jag har egengjord musli.

Ikväll ska vi o kolla fotboll.. har jag inte gjort på, ja.. vet ej när..

ska försöka lägga in lite bilder från resan..

Kommentera

Publiceras ej