Helgen över = Helvetet har börjat..

1kommentarer

Nedräkning....
Om 2 veckor skriver ja min första av 3 tentor.
Om 3 veckor vid denna tid intar Jag SOMMARLOV
Om 4 veckor solar jag o syster på semestern....

Så nu gäller det bara att hitta den 6.e växlen och ligga i.. men som sagt...motiverad så där lagom... o dagen var ett rent helvete.... efter en lång o underbart härlig helg så möts man av motgångar...
lämnade in arbetet idag som vi skrev klart förra tisdagen... vi ska som tidigare va sagt ha seminarium ang detta på onsd. dvs. disk m.m i och kring arb och dess innehåll... tji på de fick man.. vår ej omtyckta examinator skickade ut ett mail och sa att onsd ska vara redovisn av arbetena, ca. 15 min/grupp...tackar för de..jag är inte den som är den...så ja tog tag i ilskan och mailade nissen både det ena och det andra...

den andra förbannelsen dagen bjöd på var att vi fick ett case idag, som ska vara klart den 13 maj, men pga dess storlek och försening så sköts slutdatum upp till 26 maj... måste ändå vara klar till 13, eftersom de krävs tentaplugg  på hög nivå.... efter att vi pysslat me caset under dagen, det var svårt och mycket, så beslutades att få ett annat lite mer förståeligt, för att kunna komma vidare eftersom vi fastnade några gånger under dagen...

USCH o fy för dagar som dessa..... därför gjorde spinnigen mig mycket gott... cyklade som en skollad råtta... o svettades som en gris... såååå skönt.
idag var det både jag, fanny och hillevi, riktigt kul att få med sina vänner...

Nu blir det duschen, läsa lite, TV med vin o cashewnötter... något måste man ju unna sig en måndag som denna... då blir allt genast mkt bättre.

1 kommentarer

annie

06 May 2008 08:35

min måndag var också dålig. måndagar är sådär .hoppas din tisdag blir bättre. puss

Kommentera

Publiceras ej