Godmorgon

0kommentarer

vaknade upp till ett grått, trist, blåsigt halmstad...
är som en zombie på morgonen, pallar mig upp efter lite snozzande, men det e inte med hopp och skutt steg jag pallar mig upp, o nej.. Hoppas att det blir lite kyligt igen, att december och allt som hör den månaden till för lite julstämning och glädje med sig... jag vill ha snö också, sen kommer jag väl klaga den dagen det är snö, för att man måste gå och inte kan cykla längre.. hahaha, nej, det ska jag ej.

Har precis ätit frukost, ska fixa iordning min lunch, sen föreläsn 10-12. Lunch hemma, vidare till HM som har 10 % på hela sort idag.. och eftersom mycket bland mitt smik sjunger på sista valsen så ska jag inhandla sådant tänkte jag.
Efter det blir det bibblan och fortsätta på våra individuella stycken i vårt grupparb,min del är tarftig (lite liten) men ja skase över de idag, samt koppla teori till det (puhhh, det tunga jobbet)...

Imorgon efter 12 lämnar jag halmstad för hemåt... 2 veckor sedan jag såg min kärlek.. o han har hunnit vara 8 dagar utomlands också.. men som sagt, 2 veckor.. de känns som en evighet.

Nu ska jag göra det jag bör

Kram

Kommentera

Publiceras ej