Måndagsmys...

1kommentarer

är det idag... hör inte till vanligheten att jag är hemma en måndag.. de senaste veckorna har alltid varit studier och återigen studier... det är iochförsig migg "jobb" me alltid skönt att ha lite vardag med sin kärlek.

Helgen bjöd ju på hallowen middag och fest.. min outfit me mitt nya inköp skulle jag fotat.. men icke.. den tiden fanns ej... det blev en väldigt lyckad 3-rätters där vi alla par stod för varsin rätt... i vårt fall bjöd vi på (min man får ta cred, för jag tittade enbart på... ej mitt gebit) en bit kalkon... som va såhär stooor...syns kanske inte riktigt på bilden..men en jäkla pjäs på en sådär 6 kg... god var den i alla fall.



Kvällen fortsatte, lite mer folk tittade hit, sedan fortsatte vi till nästa fest.
Det var en riktigt lyckad kväll.. förkylningen hade lagt sig (säkert hjälpte några glas rött)...

Gårdagen var en riktig "slappa" söndag.. vi gjorde inte mycket för världen. Jag var på kyrkogården och tittade till ljusen vi satte där i lördags.. sedan tog jag en liten promenad...
Den mängd tv jag tittade på igår har jag nog inte sett på 1 mån...

Idag har det varit jobb för min del.. skönt att få göra något som inte är förknippat med skolan....
väntar nu på att hjärtat när som ska dyka in här hemma.. sen ska vi hämta hem golfklubborna för vinterförvaring, och efter det har vi laddat för att göra en höstig grönsakssoppa... hmmm. (jag vet vem som lagar, och vem som diskar undan..hoppas dealen godtages... haha)

Trevlig måndags kväll.

1 kommentarer

annie

04 Nov 2008 01:42

hur är det nu, smakar kalkon som kyckling?

Kommentera

Publiceras ej