1 av 2..

1kommentarer

yes. 1 visdomdtand har länge (säkert 6 mån) legat och grott långt där bak...den är inte till något besvär, då den bara finns där.. lagom lite har tittat fram i underkäken.
Men så idag, som ett brev på posten... ont som tusan gör det uppe i höger överkäke.. ja, då var den en visdomstand som tittat fram.. den skaver mot munnen och kinden... (det känns nästan som att jag är bedövad just där i käken)... detta va det sista jag behöver nu.. har ingen ork och verkligen ingen tid o lust til tandvärk. Får väl inhandla Iprem imon, så att man står ut det närmaste om det nu skulle "skava" och bli en plåga...
Så 2 av 4 har tittat fram... 1 av 2 irriterar.. jaja....ingen att göra åt.. bara att gilla läget som med allt annat.

Nu borde jag sova.. sover alldels för lite och för dåligt nuförtiden.
Inatt vaknade jag säkert 4ggr, varav va uppe 2 av gångerna.. Jag drömmer även om finansieringsuträkningar...usch o fy. Och det är faktikst 1,5 vecka kvar innan den tentan är avklarad.
Det värsta på kvällarna är att jag piggnar till.. jag blir streassad över att dagen är över, att tiden inte räckt till (hade gärna läst lite till för att känna mig bättre till mods)

Men nu, ska jag iallafall ta mig i säng.. läsa el lösa korsord kanske kan få en att "tröttna"


Kram o natti

1 kommentarer

hillevi

21 Oct 2008 08:36

usch, din stackare... kram.

Kommentera

Publiceras ej