24 oktober och jag drömmer..

0kommentarer

..mig bort denna gråa, regniga dag.. det blåser spik ute och jag vaknade med en sjuhelsikes huvudvärk.. nu kaffe o frukost, hoppas man kommer igång..
Drömmer mig fram.. om 2 månader den 24 så går man upp till julafton... ahhh..
men man ska leva i nuet.. ej flyga iväg och tänka på hur det kommer att vara om 2 månader.

Dagen kommer att spenderas på biblioteket 10-18.. ikväll kommer hjärtat ner.. han åker hem redan imon bitti..,. jag ska plugga heldagar både imon o söndag.. så det finns inte mkt umgänges tid.. men skönt att få träfta varandra.. då de inte behöver gå 2 veckor till nästa gång..

jag ska kila förbi Apoteket på vägen ner, och inhandla Iprem.. så man tar sig igenom dessa dagar..
nu drömmer ja lite igen.. om exakt 1 vecka så har jag precis bröjar skriva den sista av dessa två tentor... ahhh, den dagen... (märks det att jag trivs i nuet i studieruset).. uhh nej.. tittar med besvikelse ut också..
men nu frukost, lite kul läsning, sen kila iväg.

Happy friday o en fortsatt trevlig helg.

Kram

Kommentera

Publiceras ej