ej människa..

0kommentarer

dagarna 2 har passerat.. jag syftar på min lilla reningsvecka som betår av 4 dagar... 3 ål om dagen, ingenting emellan.. puh. Första dagen gick smärtfritt (mån), men va ruskigt trött på kvällen, så somnade tidigt. Igår morse var jag såå trött och seg.. fick verkl dra mig ur sängen. Gårdagen gick bra den med... Gick tom på yoga på kvällen.. dock va de längesen sist, så det var lite små svårt + at huvudet värkte en del, så övn blev sådär... kvälle igår gick kanon, men chocken kom imorse.. tröttare än igår...(dvs. totalt däckad) efter många om och men kom jag upp... men va knappt människa... jag fuskade idag... (dieten består av 00000 mjölkprod, men jag tog mig en sked vaniljyoghurt med musli....ah, såå gott) sedan var det vanliga grapen... uhhhh.
Dagens 3 timmars föreläsn gick segt som tusan.. men efter en paus o en light dricka, så va man nästan på banan igen...

nu lunch... tacka vet jag kycklingfilén...
har blivit en hejjare på att steka kycklingfilé nu...
I min frys finna nu både kycklingfile, laxflié, och färs... så mycket har det aldrig funnits på en och samma gång under 1 år.

Nu ska jag diska för att sedan fördriva resten av dagen på bibblan med min wunderbara erika.. finans står på schemat... för att klara hela dagen får väl 2 kaffe hjälpa till.

Kram

Kommentera

Publiceras ej