Fredagsmys..

0kommentarer



nu, i min soffa, med godis, med mig själv (saknar mitt hjärta),...idol kväll iklädd mysklädero soffaslapp.
Fredagen har varit plugg, programmering 10-16...det var riktigt seg.. och idag kom känslan över mig igen...hopplösheten..tårarna kom, och den jobbiga känslan.. en svag dag...
Eftermiddagen slutade med stan och shopping... jobbig känsla när man däremot springer runt på stan o försöker finna speciella inköp. Har knappt gått på stan på flera veckor.. veckorna går åt i skolan, dagar o kvällar... så när man väl har tid för stan, 1,5 tim så irrar man runt som en skollad rått.

Mitt fynd för dagen var ett par jeans....ett par Replay, satt som en smäck, så de fick de bli.. fyndade en kjol också, men den får gå tillbaka imon (den passade inte mig precis.. orkade ej prova i affären, men väl hemma, så nej nej).

Kvällen fortsatte med mat o vin med vännerna på stan....dock tog det oss säkert 1 halvtimme innan vi hittade någonstans att äta.

Nu åter till Idol...

ps. imorgon är det kanelbullens dag om någon inte visste det.



Kramar

Kommentera

Publiceras ej