Kakor, godis, detox

1kommentarer


Denna äppelkaka bjöd jag vännerna på igår, den blev väldigt uppskattad, så de får allt bli den en annan gång me.
samt knåpade jag ihop dessa...äpple- och kanelmuffins. har inte smakat de än, men hoppas att de passar till en kopp te/kaffe



Efter helgens frosseri med både bullar, kaka, godis, alkohol och en svullen mage så har jag detox dagar nu..
än så länge har det gått bra.. måste bara intala mig själv att te är perfekta subsitutet vid sötsug och hungerkänslor..
4 dagar ska jag hålla på, o de borde man ju klara av... grapen och jag är dock inte vänner än.
Men jag ska kämpa på... ska fixa 4dagar, hur svårt kan det va...haha...(säger hon som aldrig har haft självdiciplin)

Bör gå o lägga mig tidigt idag, så jag orkar morgondagen...imorse när jag o hjärtat vaknade var ingen av oss speciellt sugna på att ta oss upp.. vi var som 2 däckade måndagströtta vanliga människor...

Måste stänga ner datorn nu, för jag körde hemifrån imorse, och glömde min laddn kabel... Hjärtat har dock postat det idag, så jag hoppas innerligt att jag får den imon.

Kram o natti

1 kommentarer

annie

07 Oct 2008 00:12

jag kör också såna veckor numera. får man unna sig ett glas vin då? sovgott. puss

Kommentera

Publiceras ej