Starten på veckan...

0kommentarer

...haha. Helgen har passerat som en vindpust... kom snabbt, försvann snabbt.
kom ner till halmstad imorse... insåg när ja skulle gå iväg att jag glömt min laddkabel till datorn hemma.. inte bra. Men ett samtal till hjärtat, och han har redan lagt den på lådan *tackar* så förhoppningsvis så kommer den hit imorgon.

Därför sitter jag nu vid skolans datorer, suttit här sen 10,30, inte fått mycket gjort. läst mest bloggar och ätit lunch.
Nu i em blir det att försöka bli klar med programmering...har ju sån lust att få gå på spinningen vid 17, men gissar att det kan glömmas idag...

Gårdagen blev det bak... Äppeltema var det, eftersom jag fick äpplen av ett par vänner... bilderna på vad det blev kan jag visa senare...

ps. skönt att denna veckan börjar med sol, förra veckan är och var ett minne GRÅTT... det var en dötrist och grå vecka... regnade i stort sett varje dag. Dagar med sol, är bra dagar.
Dock får det regna vissa dagar, såna dagar då man bara unnar sig att krypa upp i soffan, en bra bok/tidning, te, godis...

I lördags så gjorde jag det...myskläder på, RESIDENCE i min hand.. och en blandning cashew jämte mig... ahh, det är njutning... att små le åt hjärtat som stod i köket var lika skönt det.... riktigt njutning.

Nej, resumé slut här...nu ska jag allt vara effektiv, nu jäklar.

KRAM

Kommentera

Publiceras ej