The Firday is the victory...

0kommentarer

idag är målgången.... oheyyy.
Min lilla reningsvecka e klar.. haha, den va på 4 dar, men man skulle bara hålla på i 3 dar. Gårdagen va den bästa dagen.. enklaste, kan ju bero på att man då vant sin kropp (spec. mage) på sina vanor. Så nu snart blir det frukost med kaffe, yoghurt o min egengjorda musli....love it.
Gjorde en liten check på vågen, den visade 1,5 kg minus... det är ju ett + med. Men det lär nog inte vara för evigt inte.
Helgen kommer att bjuda på många godsaker, så det går nog +-0 efter den.

Nu tvättas det förfullt. Va uppe 7 och slängde in de i maskinerna (glad att man inte träffar på någon vid den tiden, för jag är inte vaken då, inte på långa vägar).
Nästa vecka hoppas jag att jag kommer att komma igång me, att jag kommer upp på morgonen, får något gjort o kommer igång dagen.. inte som det varit på senaste tid, då det varit en pina att gå upp.

Ha en trevlig fredag.
Kram

Kommentera

Publiceras ej