Vardagsnjutning.

0kommentarer

Att äta lunch på stan...Att ensam strosa i varenda skobuitk i staden.. och prova hutlöst massa stövlar...(jag är nog en jobbig kund), Att gå på spinningpass o få veta att det är inställt, men Fanny och jag tyckte allt vi kunde vara hurtiga ändå när vi kommit dit, så vi hoppade upp på cyklarna o tog oss en sväng på sisådär 40 min (bättre än inget), att slappa 2 tim i soffan framför tv,n, Att prata med hjärtat 20 min om allt och inget... Att bara känna att en sten han släppt.
 
PROGRAMMERINGS TENTAN är skriven.. oja.
4 timmar, 55 minuter satt jag idag och skrev det jag kunde (ej tillräckligt, men det gör inget) Det är så otroligt skönt att det är över... dessa 8 veckors programmerong har skadat mig.. jag har gråtit och kämpat med någonting som för mig inte ger något mer än förbannelse och besvikelse...vissa saker är svåra och ska vara utmaningar.. det ska vara svår att ta sig fram till mål, men man ska iallafall kunna skymta målet däribland alla snår...men detta målet finns ej inom mina ramar eller i min horisont...

En tenta är kvar att skriva. Finansiering på fredag....
men idag har den kännts jätte jätte långt bort (kanske bara bra det)... 3 heldagar står på tur.. och som alltid, bara att ta tjuren vid hornen, gilla läget, bita i det sura äpplet o få skiten överstökat, för sedan ska jag njuta, festa, leva och ha det sååå fruktansvärt skönt... haha.. Alltid en drömmare är man.

Ps. Har idag sett pensionsreklamen med Lena Endré 3 ggr...den är riktigt bra. hon är så bra (så är hon skådespelerska också), men det bästa.. hon ser fruktansvärt bra ut. Vacker, frisk, naturlig 50+ are... hon ser såå härligt levande ut...dream on.. hoppas man har samma gnista och glöd som den kvinnan när jag är i den åldern.

Nu ligger jag med datorn i knät i sängen, men ska lägga ner den nu, sova och ladda för morgondagen.

Gonatt Kram

Kommentera

Publiceras ej