Grattis Mamma..

1kommentarer

..som idag fyller 47 år... HURRA!
Det ska ikväll firas.

Innan kvällen så ska jag ha finansiering 3 timmar, sedan lunch o plugg, för att sen hemåt o åka direkt till jönköping.
Morgondagen har en hållpunkt. IKEA.. jag fattar ej om någon äter galgar hos oss.. köpee på oss o köper på oss, men nog förbannat så slutar de alltid med att det är få kvar o kläder hänger på varandra... (det enkla är ju att man handlar på sig nya kläder, men så mycket nya kläder har jag inte handlat det senaste året..) Denna gång ska jag köpa 2 set. så borde jag vara nöjd ett tag..haha.

Just nu ska jag vara lite sur.
Jag spyyyyr bokstavligen på allt som heter studier, och speciellt allt som har med prgrammering och finansiering att göra. Gårdagens nederlag va katastrof. Du funderar man vad håller man på med, varför är man här.Varje tors får vi ut en ny "uppg-katalog" me prorg. uppg som ska göras under veckan o redovisas tors veckan efter...yes, fram tills nu har det varit svårt och kämpigt, men det har fixat sig... så kom gårdagen... 6 uppg... jaha.. och EN uppg. tog fanimej 4 timmar att göra... snittet var kanske 3..men va *** säger jag då... jag har inte det tålamodet... jag har svårt att greppa det vi gör, o då inte ens fatta hur/vad som ska göras... ahhhhh.. skallen min är arg.

Måste ha en morot.. något att se fram emot... Ta mig härifrån nu...1 vecka bort, helt utan att bry mig om studierna..

I alla fall ska jag njuta ikväll...vin o räkor... Mumsigt.  Jag har en morot att se fram emot denna dagen iallafall...

Kramar o trevlig fre

1 kommentarer

hillevi

19 Sep 2008 17:42

usch ja emelie, de är segt... men man får försöka tänka att det är så väldigt kort del av sitt liv som man håller på m sånt här... att tre år går så himla fort!! kram!

Kommentera

Publiceras ej