Min jacka...

0kommentarer

sprang jag på idag...helt otippad, mitt framför ögonen....där fanns den... den roapade mitt namn. Ahhh, sån perfekt vinterkappa... men så kom domen: Den fanns inte i S, F*N, men när jag kom hem började jag ringa runt.. o jag har fått tag i den..hoppas hoppas att den blir bra. Imorgon lämnar jag tillbaka den svarta höstjackan jag köpte på HM förra veckan, har ändå varit så osäker på den... bra att beslutet är taget nu iallafall.

Idag har vi svirat runt på stan o letat kläder till maskerraden på lörd.
Jag och erika kommer att vara Musse och Mimmi... fin fint. Så lite små saker har inhandlats till det.

Fika med Fanny & Hillevi hann vi också med....sedan blev det gymet 1 tim med Annnna.. så härligt att komma igång igen, var ju en evighet sen gymet besöktes av mig, måste snart ta mig in i träningsrutiner igen.

nu blir det tvätt, städ och IDOL.. premiär. Jag och mina Marabou hjärtan ska ta plats i soffan.

Kramar

Kommentera

Publiceras ej