Morning.

0kommentarer

Nu är det frukost, och om mindre än en timme så sitter ja i bilen på väg mot sthl..
Imorgon maskerad, men innan dess besöka vännerna, shoppa, dricka vin, umgås... ha jäklas trevligt.

Igår var en dag jag gärna hade hoppat över i mitt register.. en riktigt bad-down dag...osäkerhet inför nya kursen, mkt tankar om studier m.m., en löparrunda igår.. det var skönt... men jag tror jag skaffade mig en bristning i benet.. gör Huuutlöst ont.. men men, lite zon och omlindn så hoppas jag det går över under helgen.

det bästa igår var en stoooor och varm kram från den jag älskar, och att jag köpte min vinterkappa.. me like.

så minusen kontrades med några +...

Nu måste ja fixa klart de sista..

Ps. på maskeraden ska ja vara mimmi pigg..

Här är en bild på hur jag såg ut hela förra veckan.

 jag till höger om det inte syns.

Kram och trevlig helg

Kommentera

Publiceras ej