ojoj.

1kommentarer

...förra inlägget slutade helt konstigt....
det jag kickat igång var dagen. med en powerwalk på 45 min.. underbart.. känt mig piggare under dagen.

Nyss hemkommen från en eftermid med Erika på bibblan...finansiering...jag säger bara, detta ska jag inte pyssla med i mitt vuxna liv, det finns de som är bättre på sånt, de får sköta den biten..
vad för program kan man läsa där man känner att allt är roligt, intressant, spännande och "lätt"...säkerligen ingenting mer än kassakursen på ICA.. om det nu finns någon sådan.. + att det inte hade varit ett utmanande jobb i längden gissar jag..  jag menar inget illa åt er som jobbar på ICA...jag är bara lite bitter..

Tassade förbi hemköp... cashewnötter inhandlades.. DH kväll ikväll... så vid 9 bänkar jag mig.

Nu ska fröken carlsson för första gången göra köttfärsbiffar... några med feta o några utan... har köpt 1,5 kg färs...

Wish me luck!!! haha.

1 kommentarer

annie

01 Oct 2008 23:41

oh gott det lät. kan jag inte få receptet? jag har lite idé torka när det gäller mat just idag

.

händer i helgen?

puss

Kommentera

Publiceras ej