Rensa, röja, dona

0kommentarer

det är precis vad jag gjort och fortfarande gör.
Städat ur garderoberna.. tagit ut alla mina sommarkläder, som just nu ligger framför mig på bordet..ska upp på vinden med detta och samtidgt ta ner mina stövlar..de älskade stövlarna...

Helgens festligheter bjöd på detta:

 

fläderdrinken jämte var super, likaså dessa krabater... kokta på hemmagjort recept... innehållande päronkonjak... mumma!!!!

grabbarna grus la i korgar i fredagsnatt, och plockade upp de i lörd morse.. här är lite av fångsten.
   när killarna hämtade sin fångst så tog jag en promenad utmed vattnet, bland blåbärssnåren.. o sedan vandrade i en alldeles fridfull skog... det är lung när det är som allra bäst.

så enkel och vacker natur.
 

firandet av mamma var som sagt toppen... o lördagen fortsatte vi med A6 och IKEA.. de där galgarna jag grämt mig över som försvinner införskaffade jag... har nu säkert 10 tomma galgar här hemma nu.. perfekt, bättre än att sakna 10 st..

Nu ska jag fortsätta med min röjning... ett glas rött är med mig som min vän ikväll..

Kramar

Kommentera

Publiceras ej