Bitterfitta

0kommentarer

det är jag det... idag är jag en grå, ledsen, bitter idiot...
det finns 2 anledningar, den ana berättar jag.
Min allergi gör mig trött och hängig nu i början.. jag har varit med förr... jag blir hängig, känner mig svag.. yes.. och så känns det idag... inte ens ett vg på tentan kunde lyfta mig till skyarna... ja, nu var det ju så att största delen av klassen fick vg, så tentan var väl iofs lätt, men ändå,,. Glad borde man väl bli.

Har nu varit och njutit sol med vännerna i parken..underbart att solen tittat fram och värmer oss.

ja, så va det kvällen.. är i valet och kvalet.. och vet att gör jag det ena vill jag göra det andra,men jag tror ändå att grillningen och vännerna går över det andra.
Eftersom jag känner mig mosig i nos,ögon och huvud så vill jag åka ner till pappa och halvligga i en soffan ikväll... och detta även pga. den andra bitter anledningen.
Men likaså vill jag festa med mina vänner, bli på bättre humör, hoppas att alkohol avhjälper huvudvärken... vill dock inte bli sämre i huvud, nos, ögon m.m....

om du inte vill läsa mer om gryna jag och min beslutsångest, sluta här...för jag är på riktigt bitter humör, så jag kommer fortsätta skriva av mig.

Emilia gav mig dock ett bra tips. Lägg dig i soffan, drick en cider och ät lite godis, vips så mår du bättre...
jag kanske skulle göra de, vila bort huvdvärken och allt annat skit... för jag är som en grining unge idag.. har bölat x 2 utan anlednings känns det som... detta är ju en piss i nilen... världsliga problem finns däremot, och de e jag långt ifrån.

Nåja... vara kvar i halmstad, kämpa på, bli på bättre humör... finns det då ngt bra tips på rödsprängda ögon... har ifos inte haft något smink vid ögonen idag...ingen mascara, inget.. känns väldigt skönt.

Ne, gonatt med bitterfittan och den 45 åriga kvinnan som är sur inom mig och bli lite jävla anamma glad förhelskotta!!!!

Kommentera

Publiceras ej