Det rullar och tickar

2kommentarer

dagen har i sakt mak gått framåt.. värmen la sig utanför men höll sig kvar inomhus en stund, nu är det däremot behagligare..
Jag tog mig ut i friska luften för några timmar sen, tog slöa steg bort mot maxi och inhandlade saft, godis och en tidning... riktigt förkylningsshopping.
Tack Ida för att du introducerade mig till den nya Fun Lighten... me like... saft har mamma min alltid sagt att man ska dricka MYCKET när man är förkyld, så nu har jag bäljat i mig 3 glas än så länge.

Nu efter lite kvällsmat känner jag mig piggare... febern hoppas jag är borta och inte behagar sig komma tillbaka. Vill vara lite piggare imorgon.
Har faktikst plockat upp 1 låda och kassar me grejer till vinden, då jag ska städa ut här imorgon.

Nu ska jag duscha, sen lägga mig i soffan och kolla på Roomservice.

2 kommentarer

annie

23 Apr 2009 01:20

Oh beby. krya på dig. skönt och flytta hemåt sen mot vmo?

puss

annie

23 Apr 2009 01:20

Oh beby. krya på dig. skönt och flytta hemåt sen mot vmo?

puss

Kommentera

Publiceras ej