godmorgon värme..

0kommentarer

igår somnade jag tokdäckad i sängen efter att ha läst ut Åse



en riktigt feel good bok, med en karaktär som kanske kan finnas på riktigt där i sin 130 kvm stora våning på östermalm, eller så finns det ingen..haha, skönt iallafall att få läsa om ngt helt annat.

vaknade lika trött o seg imorse, unnade mig en sovmorgon till 8.30... tror det är en blandning av trötthet sen sthl, och joggingturen jag o Fanny tog igår eftermiddag. Får allt ta o komma igång riktigt ordentligt med att springa 2 ggr i veckan... har en funderare på midnattsloppet som går av stapeln i slutet av augusti, hade allt varit en morot.

Ska nu svida om, diska och plocka ihop sakerna inför skolan.


ps. en bild på vad jag köpte i Stlh..,. gissa vad som kan gömma sig i denna dustbag



kramar o trevlig tisdag... här är den än en dag med värme, o min lilla lgh är det 26 grader, solen ligger på, inte undra på att man är seg..

Kommentera

Publiceras ej