jäkla missar

0kommentarer

jag och fanny tog oss en härlig långpromenad i det soliga och fina vädret. Gick i tjocktröja...underbart att kunna gå utan tjocka vinterjackor o vara frusen, solen är verkligen ljuvlig.
Lika ljuvligt var det inte att fröken carlsson gjorde en rejäl miss...

Jag promenerade i dessa:


inte ett jätte smart drag, då jag vet att jag får skoskav i dessa, men osmart och väldigt klantigt av mig.

Har nu ätit kvällsmat och proppap i mig en del godis på denna godisdag... uhh, kommer ha avsmak för detta imorgon, vilken för den delen kan vara mer än bra. Hädanefter ska jag ta mig i kragen och vara stenhård. INGET godis på veckorna... unna sig det 1-2 ggr i helgen, sen får det vara nog.

Nu ser jag att jag måste göra mig klar.
Skulle möta upp tjejerna vid 19.45.. det ser ut att skita sig, tappat tiden helt...

hej hej

Kommentera

Publiceras ej