underbart

0kommentarer

underbart gott har påsken varit....det har varit en lång och icke stressande helg.
Torsdagen bjöd på middag här hemma...hjärtat lagade och bjöd vännerna på gott.
Vi gästade Harrys alla 7 och hade en mycket trevlig kväll... dock var det lite segt att ta sig upp på fredagen..
Det blev påsk brunch hos pappa vid lunch. Jag och hjartat gick dit och gick genom stan hem. Skönt att bara njuta o ta de lugnt. Eftermiddagen och kvällen tillbringade vi i Åminne med Magnus o Jessica...premiär Grillning och äta ute..
Självaste påskafton hade vi mysig helgfrukost, åkte till staden och shoppade inför kvällen.. inhandlade allt, och ägnade sedan eftermiddagen åt att slappa och lapa sol på balkongen.
Kvällen bjöd på knytis fest här med goda vänner.. festen var lyckad och all mat var fantastiskt god.
Igår avnjöt vi ännu en dag i solsken. Jag och Jessica tog en 1,5 tim promenad på förmiddagen, vi gick både ute på landsbygden och i stan...mycket skönt. Satt på balkongen sedan hela eftermiddagen och lapade sol.. det kändes som vi satt utomlands, då det fortfarande vid 5-tiden var hutlöst varmt... en öl och chips gjorde det hela inte sämre :)
Vi mötte upp 2 av Jessicas vänner och gick 1 timmes promenad runt osudden...
Igår kväll var jag och hjärtat hos Björn o Karin där det bjöds på Grillat...
Idag gick jag upp utan väckarklockan än en dag, och än så länge och dagen fullt oplanerad, skönt med dessa dagar.

Jag har 3 dagar ledigt här hemma nu som väntar, dock måste jag skriva klart ett skolarbete, så ska  ta tag i det de första dagarna.
På fredag åker jag till Sthl och gästar vännerna.


Kommentera

Publiceras ej