Vackra

0kommentarer



har nu precis plockat in mina sandfärgade Matteus tallrikar som har legat här på golvet i kartongen sedan i påsk.
De kommer bli riktigt fina att duka med och likaså att äta på.

Åkte idag hem till vmo, skulle enligt plan stannat i halmstad till imorgon, men ändrade det, då jag känner att jag inte är fit for fight än. Hostar fortfarande och är nu rädd då jag har fått ont i bihålorna med... får allt ta o ringa läkarn imorgon o se vad jag ska göra eftersom imorgon va sista dagen med penicilin.

hjärtat och co har grillkväll i det sommarlika vädret, likaå skulle de ha det i halmstad med.. jag har däremot kurat upp mig i soffan med te, macka och en tidning.. känner att jag vill försöka bli bättre genom vila.

Har nu ikväll också betalat de sista räkningarna som jag glömt, samt att deklarera... så nu hoppas jag allt att skatten jag ska få tillbaka kommer innan midsommar.

Ha en trevlig kväll vänner så ska jag fortsätta soffkvällen med RoomService.

Må gott.
Kramar

Kommentera

Publiceras ej