Vid vattnet mår man bra

0kommentarer

slutsats helt klart.
Sol och vatten.. härlig kombination.
Dagen har tillbringats hos far....solens strålar har fått ge mig min första rödlätta färg på kinder och fräknarna har fått plats i ansiktet.
Hade faktiskt kameran med mig ner hit, men den har fått ligga inne hela dagen..

just nu sitter jag vid en brasa, lyssnar på queens och har solen i ögonen... (då kanske ni tycker brasan känns som ett överflöd, men icke..det är pricken över i)

ikväll ska jag krypa upp i soffan som jag redan gjort (har tagit mig en tupplur på 45 min, skönt skönt) och njuta av lugnets stilla vrå och bara ha de gott med ett glas rödvin...

först ska vi vi äta och drick gott.

Ibland är det skönt att bara få vara liten, vara gäst hos sina fäder.
Det är i dessa dar då man är lycklig att man har sina kära föräldrar (hos dem bjuds det både ost och skinka till pålägg samt gurka OCH paprika) i min studentlya är den sällan det finns fler än 1 plåggsalternativ... att så lite kan göra så mycket.

men, det är alltid det lilla som glädjer till det stora.., ja, vet ej om detta va ngt ordspråk, men tyckte de lät ok... hahaha.

om en vecka är det påskafton, jisses så fort tiden går. Vi får väl se om påskharen är vänlig nog att överska med ett eller två påskägg... en långhelg med nära och kära kommer det att bli, och helgen efter det blir det en efterlängtan stockholms tripp och besök hos vänner.

Nu ska jag njuta min lördag, hoppas ni gör det samma.

Kommentera

Publiceras ej