Packa, promenad och kaffe..

0kommentarer

detta är precis vad jag avverkat de sista 3 timmarna åt.
Flyttpackar här hemma... inser att vissa saker har man ingen aning om att man äger (en anledning är troligen att de ligger längst in i något skåp och prylar framför)
Jag ägnade morgonen åt att jobba 2 timmar sedan har jag varit hemma och packat o rensat köket lite, tog en promenad och åt lunch hos far, promenerade hem, avverkade 2 samtal med 2 fina vänner och har nu suttit framför datorn med en kopp kaffe, underbart...

Nu ska jag återgå till detta





Ps. Har ju en bild på oss 4 brudar som sprang i lördags.
Jag tog mig runt, och tacka vet jag värmegel och knäskydd, jag kom runt hela vägen, ingen topptid med det räknade jag inte med heller... bra jobbat Carro, Elin, Cicci o jag.


Kommentera

Publiceras ej