2 veckor to go

1kommentarer

om 2 veckor sitter vi här hemma och njuter ni det sista av aftonens glans..
tiden bara springer iväg och jag har enbart inhandlat 3 klappar.. nå ja, även det kommer gå vägen.

Idag har jag haft praktik, och min handledare från skolan har besökt oss här i Värnamo.
På eftermiddagen jobbade jag några timmar, bara jag och far på kontoret, hann prata och ta en kopp kaffe ihop, mkt trevligt, då det sker alldeles för sällan nuförtiden.

Har även suttit och jobbat lite ikväll, så snart klar med dagens uppgifter..
Nu har det varit full rulle här hemma hela veckan, kakel och klinker har beklätt toalettens väggar och golv samt kökets väggar.. hjärtat mitt har precis slipat och spacklat hallen och jag har suttit vid sidan om och pluggat.. rättvist, nej.. verkligen inte.. hjärtat drar ett mkt hårdare lass här hemma än jag, det är jag mycket medveten om...

Imorgon blir det fix och trix från eftermiddagen, vi ska inhandla lördagens mat m.m. hjärtat ska göra klart det sista som hinns med, sedan ska jag göra en stooor städning och baka det sista inför festen.. avslöjar inte riktigt vad, men har redan provsmakat och det blir toppen...

Ta hand om er och ha en mysig kväll, och njut av varje liten sekund..

kramar

1 kommentarer

Anna

11 Dec 2009 10:03

Ni är så duktiga ni två! Ser verkligen fram emot morgondagens festligheter. Ses imorgon vännen! puss

Kommentera

Publiceras ej