En julklapp till oss..

0kommentarer

Jag och hjärtat har unnat oss en renoveringsjulklapp, en musikanläggning.
En trådlös liten historia från Philips, den streamar musik från datorn, spotify funkar m.m. o den har ett gigantiskt minne.. så all min musik från datan är inlagd och några cd-skivor har vi lagt över också...

Nu har mitt hjärta då blivit av med sin CD-spelare oskuld.. hehe. Som han sa i butiken innan.
" Trodde aldrig jag skulle äga en CD-spelare, men där ser man"

Har har tillbringat hela kvällen vid denna lilla manick och maniskt fixat och trixat...

Och inte nog med detta, en till enhet följe med, så den sätter vi i sovrummet.. så kan vi köpa ytterligare en enhet den dagen ovanvåningen är klar.. så vipps var Carlsson/Stener lite mer inne i gemet "musik"
dock eftersökes en musikguru som har tiden, lusten och smaken att ladda ner lite bra musik åt oss, vi musikanalfabeter.. hehe..

Nu har jag skickat iväg några mail ang. min praktik och nu ska jag lyssna på lite julmusik, kolla brothers & sisters, sedan krypa till kojs..

Kram

Kommentera

Publiceras ej